Το βασικό παιχνίδι του Tsuro of the Seas μοιάζει με αυτό του Tsuro του Tom McMurchie. Ο καθένας από τους παίκτες έχει ένα πλοίο που θέλει να ταξιδέψει – δηλαδή να παραμείνει στο ταμπλό του παιχνιδιού – όσο το δυνατόν περισσότερο. Όποιος παραμείνει στο ταμπλό περισσότερο κερδίζει το παιχνίδι.
Πιο αναλυτικά:
Σε κάθε γύρο οι παίκτες προσθέτουν πλακίδια “κύματος” στο ταμπλό 7×7. Κάθε πλακίδιο έχει δύο “συνδέσεις κύματος” σε κάθε άκρη. Καθώς τα πλακίδια τοποθετούνται στο ταμπλό, δημιουργούν ένα συνδεδεμένο δίκτυο διαδρομών. Εάν ένα κύμα τοποθετηθεί μπροστά από ένα πλοίο, το πλοίο αυτό πλέει μέχρι το τέλος του κύματος. Αν το πλοίο βγει από το ταμπλό, ο παίκτης βγαίνει από το παιχνίδι.
Αυτό που είναι καινούργιο στο Tsuro of the Seas είναι τα πλακίδια daikaiju. Αντιπροσωπεύουν θαλάσσια τέρατα και άλλα πλάσματα του βυθού. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα daikaiju μπορούν να κινηθούν. Κάθε πλακίδιο έχει πέντε βέλη, τέσσερα για την κίνηση προς καθεμία από τις οριζόντιες κατευθύνσεις. Έχει ένα ακόμη για την περιστροφή. Στη σειρά του ενεργού παίκτη, ρίχνει δύο εξάπλευρα ζάρια. Με άθροισμα 6, 7 ή 8, τα daikaiju θα κινηθούν, ενώ με οποιοδήποτε άλλο άθροισμα θα παραμείνουν στη θέση τους. Για να καθορίσει προς ποια κατεύθυνση θα κινηθούν τα πλακίδια daikaiju, ο παίκτης κάνει στη συνέχεια μια δεύτερη ζαριά, αυτή τη φορά με ένα μόνο ζάρι. Στο 1-5 της δεύτερης ζαριάς, κάθε daikaiju κινείται σύμφωνα με το βέλος που του αντιστοιχεί. Με 6 στη δεύτερη ζαριά, ένα νέο πλακίδιο daikaiju προστίθεται στο ταμπλό.
Εάν ένα πλακίδιο daikaiju χτυπήσει ένα πλακίδιο αφύπνισης, ένα πλοίο ή ένα άλλο πλακίδιο daikaiju, το αντικείμενο που χτυπήθηκε αφαιρείται από το παιχνίδι. Ένας άλλος τρόπος για να εκδιωχθείτε! Όσο περισσότερα πλακίδια daikaiju υπάρχουν στο ταμπλό του παιχνιδιού, τόσο πιο γρήγορα οι παίκτες θα βρεθούν να προσπαθούν να αναπνεύσουν νερό…
Προσοχή : Στο μαγαζί έχει μείνει μία τελευταία κόπια η οποία φέρει ένα μικρό ελάττωμα στο πίσω μέρος της (βλ. φωτογραφία)
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.