Στο Oath, ένας έως έξι παίκτες καθοδηγούν την πορεία της ιστορίας σε μια αρχαία χώρα. Οι παίκτες μπορεί να αναλάβουν το ρόλο πρακτόρων που ενισχύουν την παλιά τάξη ή να σχεδιάζουν την καταστροφή του βασιλείου. Οι συνέπειες ενός παιχνιδιού θα επηρεάσουν τα επόμενα, αλλάζοντας τους πόρους και τις ενέργειες που θα έχουν στη διάθεσή τους οι μελλοντικοί παίκτες, αλλά και μεταβάλλοντας ακόμη και τη βασική συνθήκη νίκης του παιχνιδιού.
Αν ένας παίκτης κατακτήσει τον έλεγχο προκαλώντας την αναρχία και τη δυσπιστία, οι μελλοντικοί παίκτες θα έχουν να αντιμετωπίσουν μια χώρα που θα κατακλύζεται από κλέφτες και μικρούς πολέμαρχους. Σε ένα μεταγενέστερο παιχνίδι, ένας πολέμαρχος μπορεί να προσπαθήσει να ιδρύσει μια δυναστεία, δημιουργώντας μια σειρά ηγεμόνων που μπορεί να διαρκέσει πολλές γενιές ή να συντριβεί από την άνοδο μιας τρομερής, απόκρυφης λατρείας.
Στο Oath, δεν υπάρχουν φανταχτερά κόλπα παραγωγής, μηχανισμοί που υποστηρίζονται από εφαρμογές ή τεχνάσματα παραγωγής. Το παιχνίδι μπορεί να μηδενιστεί ανά πάσα στιγμή και δεν απαιτεί την ίδια ομάδα παιχνιδιού από το ένα παιχνίδι στο άλλο. Ένας παίκτης μπορεί να χρησιμοποιήσει την πλήρως εξοπλισμένη λειτουργία σόλο για να παίξει αρκετές γενιές κατά τη διάρκεια της εβδομάδας και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσει το ίδιο αντίγραφο του παιχνιδιού για τη βραδιά παιχνιδιού του Σαββάτου με φίλους. Δεν υπάρχουν σεναριακές αφηγήσεις ή προκαθορισμένα σημεία λήξης. Η ιστορία που ενσωματώνεται σε κάθε αντίγραφο του Oath θα γίνει τόσο μοναδική όσο και οι παίκτες που βοήθησαν να δημιουργηθεί.
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.