Jamaica, 1675.
Μετά από μια μακρά σταδιοδρομία στην πειρατεία, ο καπετάνιος Χένρι Μόργκαν στέφεται Κυβερνήτης της Τζαμάικα, με τη ρητή εντολή να καθαρίσει την Καραϊβική από πειρατές και κουρσάρους! Αντ ‘αυτού, καλεί όλους τους πρώην «συνάδελφους» του να τον συνοδεύσουν στη συνταξιοδότησή του και να απολαύσουν τους καρπούς της λεηλασίας τους. Κάθε χρόνο, σε ανάμνηση των “παλιών καλών μερών”, ο Μόργκαν οργανώνει τη “Μεγάλη Πρόκληση”, έναν αγώνα γύρω από το νησί, και στο τέλος του, ο καπετάνιος με το περισσότερο χρυσό χρίζεται ως ο Μεγάλος Νικητής.
Πώς παίζεται το παιχνίδι :
Το παιχνίδι παίζεται σε γύρους. Κάθε παίκτης έχει πάντα στο χέρι του τρεις κάρτες και ένα προσωπικό ταμπλό που αναπαριστά πέντε αμπάρια ενός πλοίου, στα οποία στοιβάζονται αγαθά κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Σε κάθε γύρο, ένας παίκτης ορίζεται ”καπετάνιος”. Ο ”καπετάνιος” ρίχνει 2 εξάπλευρα ζάρια, εξετάζει τις κάρτες του και μετά ανακοινώνει ποιο ζάρι αντιπροσωπεύει τη ”μέρα” και ποιο τη ”νύχτα”. Τότε οι υπόλοιποι παίκτες ταυτόχρονα επιλέγουν μία κάρτα από το χέρι τους και την τοποθετούν κλειστή μπροστά τους. Κάθε κάρτα έχει δύο σύμβολα πάνω της, ένα στα αριστερά – που αντιπροσωπεύει τη ”μέρα”- και ένα στα δεξιά, που αντιπροσωπεύει τη ”νύχτα”. Τα σύμβολα αυτά είτε δείχνουν κίνηση καραβιού (μπροστά ή πίσω) είτε το φόρτωμα αγαθών. Όταν όλοι οι παίκτες έχουν επιλέξει κάρτα, όλες οι κάρτες αποκαλύπτονται ταυτόχρονα και ξεκινώντας από τον ”καπετάνιο” , εκτελούνται οι ενέργειές τους. Όταν είναι η σειρά ενός παίκτη να εκτελέσει τις ενέργειες της κάρτας του, ξεκινώντας από αριστερά και μετά δεξιά, είτε προμηθεύεται αγαθά είτε προχωράει το πλοίο του ανάλογα με τους αριθμούς που δείχνουν τα ζάρια σε εκείνον το γύρο, στη ”μέρα” και τη “νύχτα”. Τέλος, κατά τη διάρκεια του αγώνα, όταν ένας παίκτης σταματάει σε ένα σημείο όπου βρίσκεται ήδη άλλος παίκτης, τότε γίνεται μάχη. Οι μάχες επιλύονται ρίχνοντας ένα ζάρι μάχης, αλλά οι παίκτες έχουν τη δυνατότητα να βελτιώσουν τις πιθανότητες νίκης χρησιμοποιώντας ”μπαρούτι” από τα αμπάρια τους, εάν φυσικά έχουν. Ο νικητής μιας μάχης μπορεί να κλέψει από τον ηττημένο είτε αγαθά είτε θησαυρό!
Παράδοση σε 12 – 15 μέρες
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.