Στα τέλη του 18ου αιώνα, ξεκινά η βιομηχανική επανάσταση. Τα πρώτα εργοστάσια ιδρύθηκαν από επιχειρηματίες όπως ο Richard Arkwright, ο οποίος διηύθυνε το πρώτο εργοστάσιο για την κλώση μαλλιού με μηχανές όπως η “Spinning Jenny” και η υδρογέφυρα.
Στο παιχνίδι “Arkwright: The Card Game”, διευθύνετε μια επιχείρηση και θα απασχολείτε εργάτες στα διάφορα εργοστάσιά σας για να παράγετε και να πουλάτε αγαθά. Όσο περισσότεροι εργάτες, τόσο περισσότερα αγαθά μπορείτε να πουλήσετε – αλλά να είστε προετοιμασμένοι για κρίσεις και σκληρό ανταγωνισμό.
Το παιχνίδι παίζεται σε τρεις δεκαετίες (1770/1780/1790), χωρισμένο σε τέσσερις γύρους ανά δεκαετία. Στη σειρά σας, παίζετε νέες κάρτες από το χέρι σας για να ανοίξετε εργοστάσια και να αναβαθμίσετε τα υπάρχοντα, να επιλέξετε βελτιώσεις, να βελτιώσετε την ποιότητα των εργοστασίων, να κατασκευάσετε μηχανές και να προσλάβετε νέους εργάτες. Μπορείτε επίσης να πληρώσετε χρήματα για να βελτιώσετε τις μετοχές σας και να πάρετε δάνεια αν χρειάζεστε περισσότερα χρήματα για το κόστος παραγωγής. Μετά τη φάση των ενεργειών, μπορείτε να βελτιώσετε τις ικανότητές σας προωθώντας τους δείκτες ανάπτυξής σας στο ταμπλό του παίκτη σας ή να πάρετε μία από τις διαθέσιμες κάρτες ανάπτυξης.
Στη συνέχεια, ξεκινά η φάση παραγωγής, όπου κάθε παίκτης που κατέχει ένα εργοστάσιο του τρέχοντος αγαθού παράγει τα εν λόγω αγαθά. Η αγορά κυμαίνεται ανάλογα με τη γενική ζήτηση, οπότε η ζήτηση μπορεί να είναι χαμηλότερη από την αξία του τρέχοντος αγαθού σας, μειώνοντας το κέρδος σας. Οι εργάτες πρέπει να πληρώνονται και τα μηχανήματα χρειάζονται τακτική συντήρηση, οπότε μπορεί ενδεχομένως να χάσετε χρήματα αντί να βγάλετε κέρδος. Η πώληση αρκετών ποσοτήτων ενός αγαθού βελτιώνει την αξία της μετοχής σας και υπάρχουν μπόνους για την υψηλότερη απήχηση. Τέλος, αν δεν μπορείτε να πουλήσετε τα αγαθά σας στην εγχώρια αγορά, μπορείτε να τα στείλετε στο εξωτερικό ή να τα αποθηκεύσετε για μελλοντικούς γύρους.
Μετά τον τελευταίο γύρο της τελευταίας δεκαετίας, το παιχνίδι τελειώνει. Στη συνέχεια, οι παίκτες πωλούν όλα τα εμπορεύματα που έχουν απομείνει στις αποθήκες τους, μειώνουν τον αριθμό των μετοχών που κατέχουν κατά τον αριθμό των δανείων που πήραν και μειώνουν την αξία των μετοχών τους με βάση την προσωπική τους πορεία ναυτιλίας. Στη συνέχεια, κάθε παίκτης πολλαπλασιάζει τον αριθμό των μετοχών του με την αξία της μετοχής του για να καθορίσει το τελικό σκορ του. Ο παίκτης με το υψηλότερο τελικό σκορ κερδίζει το παιχνίδι.
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.